DOĞRU BİR MÜŞTERİ İÇ GÖRÜSÜ OLMADAN, FARK YARATAN SERVİS TASARIMI YAPAMAZSINIZ.

UnICredIt Bulbank

UnICredIt Bulbank

Geleceğin şubesini tasarlamak

Garanti Intranet Portalı

Garanti Intranet Portalı

Kurumsal iletişimi bir sonraki aşamaya taşımak

Müşterileriniz mağazalarınızda, internet sitenizde ya da mobil kanallarınızda neler yaşar? Ne düşünür, ne hisseder? Gerçekten dikkate değer bir müşteri deneyimi  için her bir kanalda neler sunmalısınız?

Araştırma & Insight ekibimiz, müşteri deneyiminin dokusunu temsil eden özel tasarım araştırma yöntemleriyle bu soruları yanıtlar. Bu çalışma, kreatif ekibimize geniş bir içgörü sağlar, tüm hizmet kanallarınızda müşterilerinizin beklenti ve ihtiyaçlarının üzerine çıkan çözümler ortaya koymamıza imkan verir.

Müşterilerinizin farklı beklentilerini detaylı şekilde analiz eden pek çok araştırma yöntemi kullanırız. Bunlar, müşterilerle iletişim kurduğunuz kanalları (mağaza, online işlemler portalı, mobil uygulama, çağrı merkezi vb.) tek tek mercek altına alabileceği gibi, bu kanalların bütünsel olarak gözden geçirilmesine de imkan sağlayan yöntemlerdir.

Sunduğunuz kullanıcı deneyiminin bir bütün olarak hatlarını belirlemek için, yüzyüze görüşmeler, deneyim haritaları gibi kalitatif kullanıcı-araştırma metodlarından da faydalanırız. Eğer müşterinizin perakende deneyimini derinlemesine anlayabilmek, buna ilişkin eksikleri tespit etmek, yeni ve yenilikçi dijital hizmet çözümleri sunmak ya da yakın zamanda yaptığınız yeniliklerin etkilerini ölçümlemek istiyorsanız doğru yere geldiniz.

Turkcell

Turkcell

Türkiye'nin lider iletişim şirketi için büyülü anlar yaratmak

DaIkIn

DaIkIn

Kişiselleştirilmiş; bir alışveriş deneyimi

BrIsa OtopratIk

BrIsa OtopratIk

Farklı ürün ve hizmetler için tek nokta!

Garenta InsIght ve Marka

Garenta InsIght ve Marka

Aksiyon, hareket ve dinamizm!

Anadolu Hayat Emeklilik

Anadolu Hayat Emeklilik

Dijital şube

Mey – Miso Meyhane

Mey – Miso Meyhane

Meyhane kültürüne 'vintage' bir yorum!