HENRY VAN BELLE
GRUP PAZARLAMA DİREKTÖRÜ

Uluslararası pazarlama girişimlerini başlatma ve yönetme konusunda kapsamlı bir geçmişe sahip olan Henry, dünyanın önde gelen pek çok şirketi için de orijinal ve değerli marka platformları yaratmıştır.

Henry I-AM’de çalışmaya başlamadan önce Universal, EMI ve Sony müzik gruplarından, İngiltere Premier Lig takımlarına, NBA, Nascar ve American Express’den, Virgin, Yahoo, Diageo ve H&M gibi dünyanın önemli markaları için fark yaratan pazarlama fikirleri geliştirmiştir.

I-AM’in grup genelindeki pazarlama stratejisini yöneten Henry, 4 farklı lokasyonda konumlanan I-AM’in dünya çapında faaliyet gösterdiği hedef pazarları ve sektörleri belirlemek, I-AM’in bilinirliğini yükseltmek ve potansiyel müşterilerimizle ilişkileri yürütmekten sorumludur.